فرماندار یزد:

نظام تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران باید علاوه بر دستیابی به علوم و فنون پیشرفته ، در حفظ و ترویج معارف ناب اسلامی و قرآن کریم و عمل به دستورات حیات بخش آن با سرعت بیشتری حرکت کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی در پیامی فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت را تبريك گفت.

عزیزالله سیفی در پیام خود آورده است باز با فرارسیدن ماه مهر یک جنبش عظیم و تلاش و مجاهدت فراوان برای کسب علم ومعرفت در جامعه ایجاد می شود و فضای جامعه به علم ودانش و کسب معرفت عطرآگین خواهد شد.

فرماندار يزد با تأکید به اینکه موفقیتها و پیروزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات و تلاشهای معلمان دلسوز بوده است تصریح کرد: اساتید و معلمان عرصه تعلیم و تربیت کشورمان عاشقانه و پیامبرگونه استعدادهای ناب آینده سازان وفرزندان ایران عزیز را  در سراسر این سرزمین پهناور پرورش می دهند.

وی در ادمه پیام آورده است دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران باید علاوه بر دستیابی به علوم و فنون پیشرفته ، در حفظ و ترویج معارف ناب اسلامی و قرآن کریم و عمل به دستورات حیات بخش آن با سرعت بیشتری حرکت کند تا از این طریق بتوان ضمن بدست آوردن سعادت دنیا و آخرت با تهدیدات نرم و فرهنگی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم مقابله کرد.

سیفی در پایان از تمامی کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت دارد تشکر کرد و از همه خواست تا با رفع مشکلات زمینه های لازم را برای توسعه و گسترش آموزش و پرورش فراهم کنند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا